Amennyiben a vásárló meggondolta magát vásárlással kapcsolatban, vagy a megrendelés átvétele után úgy dönt, hogy a szám, a szín, a modell stb. nem felel meg, a csomag kézbesítésétől számított 14 napon belül lehetősége van a cserére, ill. visszatérítésre.
Az árut visszaküldheti személyesen a legközelebbi Buzz üzletébe, vagy az általa választott házhozszállítással a csomagot elküldő üzlet címére küldheti el.
Kérjük vegye figyelembe, hogy visszaküldéseket nem fogadunk el a székhelyen: 1037 Budapest, Montevideo utca 3/A.
Az árut visszahozhatja személyesen vagy postán is visszaküldheti IDE: Buzz üzlet, 1052 Budapest, Váci u. 17.
Az áru visszaküldése esetén szükséges:
- kitölteni a reklamációs űrlapot / visszaküldési lapot
- becsomagolni a tételt a számlával és a kitöltött űrlappal együtt
- elküldeni annak az üzletnek a címére, ahonnan az áru érkezett
- a szállítási költségek a vásárlót terhelik
A kopott és sérült, illetve eredeti csomagolás nélküli tárgyakat nem lehet visszaküldeni! A visszaküldött árut eredeti csomagolásban, látható használat nyomai nélkül kell visszaküldeni. Az eredeti csomagolásnak is sértetlennek kell lennie (pl. más csomagolás és ragasztónyomok nélkül).
Visszatérítés esetén az utánvéttel fizetett rendelések esetén a visszatérítés a vevő által megadott IBAN bankszámlára történő befizetéssel történik.
Bankkártyás fizetés esetén a vételárat visszautaljuk arra a kártyára, amellyel a rendelést fizette.
A megrendelt termék csak ugyanazon cikk másik méretűre cserélhető.
Visszaküldés költségei:
A visszaküldés közvetlen költségei Önt terhelik.
Felelősség a visszaküldött áru értékcsökkenéséért:
A Vevő felelős az áru értékcsökkenéséért, amely abból adódik, hogy az árut a szükségestől eltérően kezelték annak érdekében, hogy megismerjék annak jellegét, tulajdonságait és működését.
A Vevő akkor is felelősséggel tartozik az áru értékvesztéséért, ha az árut a lakáson kívül olyan céllal kezeli, hogy megismerje annak természetét és tulajdonságait, beleértve azok működését is.
A Vevő nem jogosult elállni a szerződéstől, ha az alábbi feltételek bármelyike teljesül:
- A cipő nincs az eredeti dobozában.
- A ruhákon nincsenek meg az eredeti címkék.
- Az árut kimosták.
- Az áru piszkos, nedves vagy kellemetlen szagú.
- Az áru vagy annak tartozékai sérültek vagy hiányoznak.
- Az áru nem értékesíthető tovább.
Elállási űrlap
* Felhívjuk figyelmét, hogy higiéniai okokból fehérneműt és zoknit nem lehet kicserélni vagy visszaküldeni az ár visszatérítéséért.