Ha a vásárlást követően a vevő úgy találja, hogy a kapott termék hibás, forduljon hozzánk bizalommal, és a lehető legrövidebb időn belül orvosoljuk panaszát. A tájékoztatást a rendelési számmal és a panasz leírásával együtt elküldheti nekünk az online@buzzsneakers.hu e-mail címre.
Ha a vásárolt terméken hibák, sérülések jelentkeznek, a vásárlástól számított 2 éven belül kérjük, vegye fel velünk a kapcsolatot e-mailben, legkésőbb a hiba észlelésétől számított 2 hónapon belül. A terméket, amelyre a reklamáció vonatkozik, a vevő behozhatja a legközelebbi Buzz üzletbe, vagy költségünkön megszervezzük a küldemény átvételét az otthoni címéről. A termékhez csatolni kell a kitöltött reklamációs űrlapot amelyben szerepelnek a szükséges adatok.
A panasz leírása alapján a következőkről tájékoztatjuk:
- a termék kicserélhető-e egy újra
- vissza lehet-e téríteni a termék árát
- lehet-e más megoldást találni a problémára
Úgy gondoljuk, hogy megegyezésre fogunk jutni.
Új termékre való csere/visszatérítés 14 munkanapon belül bekövetkezik.
A reklamációs/visszaküldési űrlap itt letölthető.